شعرجدیدغمگین لباس خیانت


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اینجا خونه منه... اینجا همون جایست که گفتم میخوام حرفام را بگم همون جایی که گفتم وقتی نیستم ودلت برام تنگ شد به خونه ام بیا... اینجا فقط برای توست همه حرفام حقیقته.... به قول این آدما رسم زمونه است رسم دلای رنگارنگ آدما... یادمه گفتی فرق داری!!! گفتی نگاهت مثل آدمایی که دیدم نیست ... یادته خندیدم وباور کردم... یادته گفتم تا اخرش من هستم... یادته گفتی ازخدا میخوام اونی که من میخوام و خواست خداست تو باشی...دیدی خدا هم با ما یار نبود ... تورا محکوم نمیکنم... فقط میخوام الان که نیستی .. از این ساعتی که من را بی تو کرد وتو را بی من... فقط برات اینجا بنویسم بنویسم که چقدر دلم روز وشب سراغت را میگیره چقدر دلم میخواد باشی ... بنویسم که اگه بودی چقدر روزها وساعتهام قشنگ بود... اینجا مینویسم تا روزی که فراموشت کنم روزی که دیگه آپ نکردم بدون فراموشت کردم دوست دارم حتی اگه آدما سرزنشم کنند .. __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█

اگه دو نفر لب پرتگاه باشنو تو بتونی فقط یکیشونو نجات بدی ..کدومو نجات میدی؟؟

http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Love_Hearts/spin.gif  تبادل لینک هوشمند http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Love_Hearts/spin.gif
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت عاشقانه  اورگ سوزلری و آدرس www.uraksozu.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 779
:: کل نظرات : 214

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 33
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 495
:: بازدید ماه : 4279
:: بازدید سال : 16439
:: بازدید کلی : 163342

♥هـــرکــس از دنیا چیــزی برداشــت ...من دست برداشـــتم♥

شعرجدیدغمگین لباس خیانت
جمعه 1 / 11 / 1393 ساعت 7:23 بعد از ظهر | بازدید : 1581 | نوشته ‌شده به دست ƧƛƧƛƝ | ( نظرات )

سلام خوبی؟… این روزا همچی ردیفه…

دلت قرصه بهش … تو غم و شادیهات شریکه….

بهش تکیه دادی… میگی امیدم به توئه…

خوبیهات مداومه… یا هنوز بدیتو ندیده….

شنیدم هرچی میگه… باهاش هم عقیده ای….

بحث حسادت نیست… تو چه بد سلیقه ای…

منو کشتی… تو فردای کی زنده باشی…

گفتی هنوز زوده… سرباز وظیفه ای…

ته کوچه چخبره!!… چراقونی کردن…

چرا جواب نمیدی…  بگو چرا دوری از من…

میگن عروسی توئه… بگو دروغه…

گفتم تو این جدایی… مثل من داغونی حتما…

تور سفیدتو بردار… اصلا خجالت نکش…

ببین پیر شدم… تو این یه ساعت همه…

 بهم زنگ زدن… گفتن باور نکردم…

 الان گرمه دلت پیشش… من چرا سردمه…

بگو حرف بزن … چقد ناز شدی راستی…

جواب مثبت دادای … به اونی که خواستی…

ببین یادگاریهاتم  هنوز تو دستمه… هرکی نسبت میخواست یادته میگفتی مردمه…

گفتی یا تو یا هیچکی… گفتی بریدم از همه…

الان کیه اون یارو… شنیدم که محرمه…

شاید خوابم نمیدونم… باورم نمیشه…

منو بیدار کنه یکی  …. خدایی بستمه…

چقد شلوغ شده همه… حلقه زدن دورو ورت… ببین منم چه حالیم

اون تورو بردار از سرت… دستاشو ول کن لااقل…

 بیشتر از این خورد نشم… برای دل کندن ازت ایندفه مجبور نشم..

 لباس عروس بهت میاد مبارکت باشه عزیز … دل نگرون.من نباش من دیگه رفتم اشک نریز …

 حلقت هنوز تو دستمه … اما بهت پس نمیدم …

 عشقم دیگه عروس شده  … میخوام با حسرت بمیرم …

بگو چت شد یدفه… زدی زیر همه چی رفت…

 الان خوشبختی با اون  … کنارش همه چی هست…

دستاشو ول کن جلو من… نمک نباش رو غمت..

 ببین چیکار کردی… چجوری حلال کنمت….

یادت میاد یانه… چقد حسود بودی…

یه چیزی بگو… نمیخوام خراب شه شبت…

آخه میدونی …شب حجلته الان…

بگو اون کیه… تو بغل عشقمه الان…

بهم میگفت اگه یه روز … به هم نرسیم چی میشه…

آها یادم اومد ته قصمه الان … اونو بغل کن بگو دوسش داری…

 شروع کن دیگه… چقد طولش دادی…

بزا خاطراتم تو آغوشش یادت بره…

واسش کم نزاری… حتی تو عشق بازی…

حجله منم امشب سر همون کوچست… مثل تو جوون میرم…

جوونیم تو عشق پاشید…

 لباس عروس بهت میاد مبارکت باشه عزیز … دل نگرون.من نباش من دیگه رفتم اشک نریز …

 حلقت هنوز تو دستمه … اما بهت پس نمیدم …

 عشقم دیگه عروس شده  … میخوام با حسرت بمیرم …




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

سایت عاشقانه ی اورگ سوزلری

تماس باما

محل تبلیغات شما

مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: